Carrolajsa

Alla inlägg den 3 november 2019

Av Caroline - 3 november 2019 20:33


Det här har varit en bra helg. I går trotsade jag ösregnet och mötte upp en kompis för fika. Vi har inte träffats på typ en månad så det var så kul att träffa henne. Förutom det var jag duktig och tvättade samt gjorde matlådor.

I dag har jag också fikat, fast med en annan kompis. Vi fikade, gick en lång promenad i kylan innan det var dags för dagens höjdpunkt, bio. Vi såg "En komikers uppväxt", så fruktansvärd handling men verkligen sevärd. Jag har läst boken så jag var förberedd på vad som skulle hända men ändå.

Nu är jag på väg hem och ska förbereda inför veckan. Det är en hektiskt vecka på många sätt som väntar. Hoppas du haft en fin helg, kram!

Har bl.a lagat vegetariska nuggets med blomkål, broccoli och morot. Enkelt men gott!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards