Carrolajsa

Alla inlägg under maj 2018

Av Caroline - 31 maj 2018 21:23


Då var jag hemma igen efter trevliga dagar i Norrköping. Tågresan hem gick smidigt vilket alltid är lika skönt. Nu blir det till att packa upp för att sedan packa igen.

Hoppas ni haft en bra dag, kram!

Av Caroline - 30 maj 2018 23:44


Idag har vi turistat lite här i Norrköping. Vi har promenerat, shoppat, ätit, börjat packa ihop min systers rum och hon har pluggat.

Av Caroline - 29 maj 2018 21:34


För att fira min ledighet åkte jag hem till min syster som bor i Norrköping. Vi har hängt på stan, ätit gott och hängt i hennes lägenhet.

Av Caroline - 29 maj 2018 00:06


Tenta 3 av 3 är gjord och jag checkar ut! Känns skönt att terminen är över. Sist ut var straffrätten och efter en stressig början (fick inte tentan när jag skulle) är det nu över. Nu ska jag fira med att sova några timmar innan jag ska upp tidigt och åka till min syster.

Hoppas ni haft en bra dag, kram!

Sista rycket krävde kaffe. Tycker egentligen inte att jag känner någon effekt av kaffe men är man desperat så är man hehe. Då är allt värt ett försök ;)

Av Caroline - 27 maj 2018 08:38


God morgon!

Har varit lite frånvarande i helgen pga att vi inte är hemma. Vi åkte till min pojkväns familj i fredags. Igår började jag dagen med en tenta i franska innan vi åkte till kyrkan för att gå på konfirmation. Efter kyrkan blev det konfirmationsfest vilket var väldigt trevligt. Årets första dopp han jag också med. De bor väldigt nära havet så det var perfekt.

Idag ska vi inte göra så mycket. Blir nog lite fika med hans familj innan vi beger oss hemåt igen.

Hoppas ni haft en fin helg, kram!

Av Caroline - 24 maj 2018 23:40


Här går dagarna verkligen i ett. Igår stod cellprov (inte så kul men ack så viktigt), handling, städning och plugg på schemat. Idag har det bara varit plugg. Det är snart dags för de sista tentorna så det är bara till att köra på.

Imorgon ska vi upp till min pojkväns familj för på lördag väntar konfirmation så man har åtminstone något att se fram emot när man sitter här och pluggar in franska ord...

Hoppas ni haft en fin dag, kram!

Av Caroline - 23 maj 2018 07:40


God morgon!

Igår var jag hemma hos en vän för att boka resa, ska bli så kul. Vi åker om knappt två veckor redan. Skönt att ha något konkret att se fram emot efter tentor och annat. Det är längesedan jag var på en solsemester så det ska bli kul. Sol, bad, avslappning, shopping och god mat. Can't wait ;)


Av Caroline - 21 maj 2018 21:31


Idag var min pojkvän ledig så vi bestämde oss för att åka till min mamma. Vi gick en sväng på stan, såg lite sevärdheter, åt lunch och grillade på kvällen. Väldigt mysigt!

Imorgon väntar plugg och reseplanering med en vän. Hoppas ni haft en bra start på veckan. Kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards