Carrolajsa

Alla inlägg under juli 2017

Av Caroline - 5 juli 2017 22:38


God kväll!

De senaste dagarna har gått i ett. Igår efter jobb kom en vän hem till mig för middag och promenad. Vi var ute och gick en megarunda i nästan två timmar vilket var superhärligt.

Idag efter jobb blev jag upphämtad av min farmor och farfar + syster och då bara det av på marknad. Vi har det som tradition och det är lika kul varje år. Fyndade lite småsaker så det var lyckat.

Nu har jag precis lämnat i en skriftlig inlämningsuppgift så nu blir det snart sängen. Imorgon väntar en intensiv arbetsdag.

Hoppas ni haft en bra dag, kram!

Klassiska marknadsköp ;)

Av Caroline - 3 juli 2017 20:59


God kväll! 


Denna dag har gått i ett. Jag har jobbat hela dagen och haft massor att göra. På tåget hem pluggade jag och väl framme hämtade pappa upp mig för vi skulle åka och handla. När handlingen var avklarad och maten intagen bar det av hemåt för jobb vid datorn. Ska plugga en stund nu ikväll innan jag ska försöka lägga mig i tid.


Hoppas ni haft en bra dag, kram!


Idag blev det thaimat till middag :)


  

Av Caroline - 2 juli 2017 18:35


God kväll! 


Igår vankades det som sagt filmkväll med Disney-tema. Det blev Pocahontas, Ringaren i Notre Dame, Lilla sjöjungfrun och Dumbo. Disneyfilmer är så himla fina. 


Idag blev det en sväng till kyrkan för de behövde folk som kunde sjunga i kören och sedan har det blivit plugg resten av dagen. Ska snart laga lite mat för att fylla på förrådet av matlådor innan jag ska städa/se film. Imorgon väntar en ny och intressant arbetsvecka. 


Hoppas ni haft en bra helg, kram!


     

Av Caroline - 1 juli 2017 15:56


Hej! 


Idag har jag suttit och pluggat hela dagen, bortsett från en paus då jag såg ett avsnitt av Gilmore Girls. Nu väntar dock filmkväll+sleepover, det blir Disney filmer. 


Hoppas ni får en bra kväll, kram!


   


Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards