Carrolajsa

Alla inlägg den 10 juni 2017

Av Caroline - 10 juni 2017 22:08


God kväll!

Idag var det den stora dagen, examensceremonin. Det hölls tal, en kvartett sjöng och alla studenter fick diplom. Vi blev uppkallade en och en för att ta emot vårt diplom och när hela ens bänkrad hade fått ta emot sitt diplom spelades en fanfar och sedan fick vi gå och sätta oss. Att få ta emot sitt diplom och höra fanfaren gav en mäktig känsla, lite ofattbart att man är klar...

Efter kyrkan blev det fotografering och sedan åkte jag och min familj hem till oss för middag. Jag kommer ha kombinerad examensfest och 25-års fest i sommar så firandet fortsätter då men det var himla trevligt att fira idag också. Nu blir det dock snart sängen för ligger efter med min sömn något extremt så är så trött. Hoppas ni haft en bra lördag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards