Carrolajsa

Alla inlägg den 5 september 2016

Av Caroline - 5 september 2016 17:58

God kväll!

Idag har jag besökt två skolor, sagt hejdå till barnen och personalen på barnhemmet och åkt tillbaka till stan. Har spenderat eftermiddagen på hotellet och fixat lite jobb vid datorn. Har haft internet via telefonen den senaste veckan men inte till datorn så idag behövde jag fixa lite saker. Vissa verkar tro att jag är på semester här nere men jag är faktiskt här för att jobba.

Nu sitter jag och väntar på min middag och sedan blir det lite jobb till. Ska förhoppningsvis på ett möte imorgon vilket jag ser fram emot.

Hoppas ni har haft en bra dag, kram.

Idag har jag besökt två skolor, en baby school och en high school. Man känner sig som en kändis när man är här. Vart man än går kommer det fram människor som vill hälsa och prata med en och det har hänt mer än en gång att någon vill ta bild med mig haha.

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards