Carrolajsa

Alla inlägg den 27 juni 2016

Av Caroline - 27 juni 2016 20:39

Hej :) 


Hoppas ni har haft en bra början på veckan. Min har inneburit mycket jobb och en träff med mamma. 


För att återgå till helgen så hade jag en mysig helg. Vi hade ett lugnt midsommarfirande med trevligt sällskap, en god middag och en sväng på marknad. Natten var dock mindre kul för när vi skulle hem gick inga tåg utan vi fastnade på en ersättningsbuss med en massa fulla människor, ganska drygt men sådant är livet. 


På lördagen var tanken att vi skulle iväg men det blev inte så utan istället var vi hemma hos min pojkvän och åt god mat, tittade film samt gick en promenad vid vattnet. 


På söndagen blev det lite shopping och lite jobb vid datorn. 


Nu ska jag städa lite innan det blir sängen. Kram!


 

Min helg i bilder <3 




Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards