Carrolajsa

Alla inlägg den 4 augusti 2016

Av Caroline - 4 augusti 2016 23:08

Äntligen i säng efter en lång dag. Det har varit jobb, besök på bank, fix vid datorn, snabb middag samt fika och pratstund med en god vän. Hon har precis köpt lägenhet så var där och tittade en sväng. De renoverar nu men det kommer nog bli väldigt fint när det är klart. Nu har jag dock som sagt krupit till sängs, det var så skönt att komma ur jeans och bh hehe.

Imorgon väntar jobb och lite shopping men nu: sängen. Hoppas ni har haft en bra dag, god natt.

Av Caroline - 4 augusti 2016 16:15


Igår läste jag ut en riktigt bra bok, "Bortom varje rimligt tvivel". Den handlar om en advokat som ska utreda huruvida en person har begått ett mord eller inte. Lite inom mitt område om man säger så hehe. Slutet var inte så himla bra tycker jag men resten av boken var bra. Den var spännande så det gick väldigt snabbt att läsa den, perfekt för då hinner man med många böcker. Så vill man ha lite juridik, spänning och en bild av en hemsk verklighet så bör man läsa den här. Trevlig läsning!  


 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards