Carrolajsa

Alla inlägg den 26 april 2015

Dop

Av Caroline - 26 april 2015 20:58

Då var man hemma igen efter ett fint barndop. Där var massa små söta barn så lite lek och mys blev det allt. Sången gick bra och det verkade vara väldigt uppskattat. Nu har jag som plan att läsa lite, städa och sedan blir det sängen. Är sjukt trött och känner mig lite hängig så jag hoppas att jag kan sova bort eventuell förkylning.

Hoppas ni har haft en bra söndag, kram!  


 

Jag hittade något att ha på mig trots allt. Det blev dock inget nyinköp utan hittade den här klänningen i garderoben. Den är köpt i en second hand affär för ett par år sedan. 


   

Mys

Av Caroline - 26 april 2015 11:36

Hej!


Hoppas att ni har haft en trevlig helg än så länge. Själv har jag haft det väldigt trevligt. Jag och min pojkvän var uppe hos hans pappa med familj nu fredag till lördag vilket var väldigt mysigt. Det bjöds på god mat, många skratt, promenader och mycket prat.


Idag väntar barndop. Min nästkusins son ska döpas och jag och min syster har lovat sjunga två låtar så vi får väl se hur det går. Nu ska jag dock hoppa in i duschen och försöka hitta på något att ha på mig. Hoppas ni får en trevlig söndag, kram!   


       

Det var dessvärre ingen sol men vi hade väldigt fin utsikt ändå. Det är något speciellt med havet tycker jag, det är så stämningsfullt på något sätt…



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards