Carrolajsa

Alla inlägg den 11 februari 2015

Av Caroline - 11 februari 2015 11:05

God förmiddag!


Hoppas allt är bra med er. Jag inledde den här dagen med ett besök hos vårdcentralen och nu sitter jag i biblioteket på skolan och pluggar. Har seminarium senare idag så tänkte att det inte var lönt att åka hem utan stannar här och försöker vara lite effektiv. Efter seminariet i eftermiddag väntar gruppmöte och sedan ska jag möta upp tre vänner från gymnasiet och titta in den ena tjejens nya lägenhet. Vi träffas inte så ofta för vi är alla fyra väldigt upptagna men då blir det desto roligare när man väl ses.  


Hoppas ni får en bra dag, kram! 


 

Anledningen till besöket på vårdcentralen var att jag skulle få en EKG maskin kopplad till mig. Den här sorten ska man ha i 24 timmar och den ska då registrera hjärtats arbetssätt. Jag har under en längre tid upplevt lite smärta och obehag i området där hjärtat sitter så därför beslöt vi oss för att köra en omgång med den här maskinen. Det kommer säkerligen inte visa något farligt men just med hjärtat känns det som att man vill kolla en extra gång. Mycket med tanke på sjukdomshistorien i delar av min släkt. Maskinen är inte så stor men för säkerhets skull tog jag en over-size skjorta med hög knäppning idag som täcker både maskinen, sladdar och de plattor som nu syns på bilden).   


Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards