Carrolajsa

Alla inlägg den 31 juli 2014

Av Caroline - 31 juli 2014 21:04

Jag älskar dagar då man känner att man har hunnit med mycket. Idag har jag hunnit jobba, tvätta, diska, laga mat, vika tvätt, städa, bädda rent och fixa mina naglar. Det gäller att passa på att beta av saker från listan de dagar man känner att man har tid ;)
Nu blir det dock sängen för imorgon är det jobb som gäller.
God natt <3

Att klippa mig var en annan sak som stod på min "to do list" och det prickade jag av i förra veckan. Det är fortfarande långt även om jag klippte av en bit, precis så som jag ville ha det ;)

:)

Av Caroline - 31 juli 2014 13:43

Hej bloggen!
Då var det torsdag (även om jag inte alls tycker att det känns som det). Jag har redan klarat av jobbet för idag. På så sätt är det skönt att börja 6 för då kan man sluta tidigt men ändå hinna jobba ganska många timmar. Jag vet inte om det var vädret i form av snabb temperaturväxling eller vad men flera av oss på jobbet hade sovit dåligt i natt så vi kände oss lite som zombies idag. Men vi blev klara med allt och hann dessutom mer än planerat så vi var åtminstone effektiva zombies.
Något ömma muskler har jag också efter 1 mil på cykel igår, en hel arbetsdag, ett gympass, två mil på cykel idag plus tungt på jobbet. Men jag gillar när man får röra på sig för man mår bättre då.

Nu ska jag vara lite huslig och tvätta, diska, städa och laga mat.
Hoppas ni får en trevlig eftermiddag <3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards