Carrolajsa

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Caroline - 5 februari 2014 23:29

Nu har det varit mycket plugg de senaste dagarna, många rättsfall att läsa och flera böcker att läsa. Jag få dock skylla mig själv för dess tidiga morgnar och sena kvällar för jag var lite ofokuserad vad det gäller skolan förra veckan för det var så mycket annat men det är jag själv som får ta igen det och det blir den här veckan. Jag tog mig dock tiden till att köra ett pass på gymmet idag. Jag körde ett pass som heter DanceJam och det var sjukt roligt och jobbigt. Det var 55 minuters intensiv dans och jag saknar verkligen att dansa så detta är ett perfekt sätt att känna på dans igen eftersom jag inte har tid att ta dansklasser på grund av skolan.
Jag tog i allt vad jag orkade, precis som man ska, och på det blev det en ca 2 km cykeltur från tåget så jag räknar med att kroppen kommer kännas helt död imorgon ;) 
Nu är det snart dags för sängen och jag längtar verkligen. Hoppas ni har haft en bra dag, god natt!   

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards