Carrolajsa

Alla inlägg den 17 januari 2014

Av Caroline - 17 januari 2014 20:41

Tandläkaren var nöjd med mina tänder, välskötta var vad hon sa ;)

Av Caroline - 17 januari 2014 20:38

Idag har jag hunnit med en hel del! Jag började med tandläkaren, sedan en sväng till skolan för att fixa lite saker, fixat CSN, registrerat mig inför termin tre, gjort lite jobb med organisationen,varit på kontoret på min förra arbetsplats, handlat lite inför termin tre, shoppat lite allt möjligt, hämtat ut astmameicin och hälsat på min mamma, hennes sambo och hans barn. Jag kom hem för en stund sen och nu ska jag äta lite middag, pulvermos och ketchup, nyttigt ;)
Sedan blir det film och lite fix här hemma och sedan ska jag försöka lägga mig i tid så att jag får ta igen lite förlorad sömn. Ha en bra kväll <3

Ledig tid och 1/2 reapriset resulterar i det här. Speciellt kul är det när en bokaffär har 70% ;)

Av Caroline - 17 januari 2014 07:00

Efter enorm sömnbrist de senaste veckorna tänkte jag att jag skulle ta sovmorgon idag men det blev ändrade planer ;) Tandläkaren ringde igår och sade att de hade fått återbud idag och eftersom det var dags för mig att komma på besök var det lika bra att ta den. Behöver verkligen gå till tandläkaren och försöka få något gjort åt mina nedrans visdomständer :/
Sedan har jag typ en miljon saker som jag ska hinna göra idag så det är bra att jag kommer upp i tid. Ha en bra dag <3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards