Carrolajsa

Alla inlägg den 25 juli 2014

Av Caroline - 25 juli 2014 19:38

Den här dagen beskrivs bäst med ordet kaos! Det började med att vi hade väldigt mycket varor att packa upp på jobbet och folk som var sjuka på andra avdelningar i butiken så de behövde folk och precis när jag skulle sluta blev det strömavbrott i hela butiken. Inget fungerade utan det var bara för kunderna att lämna allt de tänkt köpa och sedan lämna butiken. För vår del blev det baklänges shopping som gällde, alltså packa upp alla varor från personernas vagnar och korgar. Efter ungefär 30-40 minuter fick vi igång allt så det blev bara en extratimmes jobb för mig.
Mina planer ändrades lite men jag hann ändå in till stan för att möta upp min mamma och lyssna lite på Linus Svenning som uppträdde på den lokala festivalen som är nu i dagarna. Min plan var att det skulle bli gymmet nu men min kropp är helt slut och jag tror jag ska bli förkyld så jag hoppade det.
Nu blir det istället dusch och mat innan jag ska iväg ikväll.
Hoppas ni får en trevlig kväll <3

Linus Svenning med komp :)

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards