Carrolajsa

Alla inlägg den 24 juli 2014

Av Caroline - 24 juli 2014 21:18

Hej hej!
Idag har jag haft en väldigt trevlig dag. Det började med en bra dag på jobbet sedan hämtade min farmor och farfar mig och då blev det lunch. Efter det blev det solning, läsning, fika, nykokt hallonkräm och prat. Framåt kvällen hämtade vi min syster och så bar det av mot havet och glasskiosken. Nu har jag packat ihop lite kläder för jag ska hem till mamma imorgon och jag har fixat lite smått vid datorn men nu kallar sängen för imorgon ringer klockan 4, som vanligt.
God natt <3

Av Caroline - 24 juli 2014 18:20

Livet är inte alltid som man har tänkt sig eller som man vill men det behöver inte betyda att det är dåligt. Ibland önskar man att en viss person skulle göra en viss sak eller att någon skulle säga något visst. Men det är inte alltid de stora sakerna som betyder mest, det lilla kan ibland bli det stora. Det kan handla om ett fint sms, en fin kommentar, att en kompis hämtar en på jobbet eller erbjuder skjuts eller kommer en sväng förbi jobbet och säger hej. En liten sak kan förgylla vardagen på ett oväntat sätt och det är ofta sådant man kommer ihåg och uppskattar. Så tack alla i min närhet som förgyller min vardag och mitt liv <3  


  

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards