Carrolajsa

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Caroline - 18 juni 2013 23:04

Denna vecka har börjat bra! Igår var en bra dag på jobbet när jag lärde känna de nya barnen. Efter jobbet beställde jag en ny cykel och sedan hade jag en väldigt trevlig kväll med några vänner. Det blev en sådan spontangrej då vi körde ut och badade, köpte mat och åt det vid havet och sedan satt vi och pratade om allt möjligt :)

Idag har det också varit en bra dag på jobbet med mycket lek och direkt efter jobb stack jag på ett möte angående ett projekt jag är med och ska starta så det var intressant. 

Nu är det dock tid att gå och lägga sig i min bastu till rum så jag är pigg imorgon, god natt <3


 

Det var ingen dålig havsutsikt vi hade när vi åt ;)

Av Caroline - 18 juni 2013 00:40

Nu är första doppet avklarat för i år! Jag och några vänner stack en sväng till stranden nu i eftermiddags och tog två dopp bara för att ;) Lite kallt var det men det var nog mest för att det blåste, men kul var det! 


   

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards