Carrolajsa

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Caroline - 6 september 2012 10:44

Klockan är inte ens 11 och jag har redan hunnit gå en promenad, fylla diskmaskinen och sätta igång den, städat lite och det bästa av allt: bokat biljetter till Peter Jöbacks konsert nu i höst!! så det känns bra. Nu blir det till att läsa lite om avtalsrätten, vilket faktiskt är intressant. Hoppas ni får en bra dag <3 

Av Caroline - 6 september 2012 00:12

Jag har fått hicka! Jag får inte det så ofta, tack och lov, men när jag väl får det vill den aldrig försvinna så nu sitter jag är och hickar så det ekar i det annars tysta huset för alla har gått och lagt sig och det ska jag också göra nu. Nu har jag läst klart för idag (tekniskt sett för igår för klockan är över midnatt men ändå) så nu blir det sängen. God natt<3


Detta hade jag på mig denna stundtals soliga men lite kyliga dag:

   

Jag matchade en av höstens färger, vinröd, genom att ha den både på naglarna och på tröjan :)

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards