Carrolajsa

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Caroline - 26 augusti 2012 23:05

Efter att jag kommit hem från middagen jag var bortbjuden på och en liten tur till Trollenäs slott, kände jag för att börja städa min andra garderob som jag har på mitt rum. Där har jag inga kläder utan bara lite pysselsaker, tyg och en hel del annat så jag tog ut allt och började organisera om. Jag är inte helt klar men tänkte gå och lägga mig nu så det blir till att fortsätta imorgon. God natt <3

Av Caroline - 26 augusti 2012 16:52



Idag är jag bortbjuden på middag och kände att jag ville ha klänning idag :) Jag får alltid lite extra inspiration till outfits när jag städar garderoben och sorterar kläder vilket jag ju gjorde igår. Så här valde jag att se ut idag:


 

Jag valde att ha en liten circus/"army" jacka, liten kuvertväska i "ormskinn" och converse för att klä ner det lite

 

En närmre titt på klänningen, det är ett silkes liknande material under och en spetsklänning över. 








Av Caroline - 26 augusti 2012 11:02

Jag shoppade lite på Palmfestivalen i fredags, det blev en tröja, en bok och lite filmer.


   

Jag har läst den här boken men den tål att läsas om för den är riktigt bra och gripande


 

Den här lite oversize blusen tänkte jag matcha med tight kjol och boots eller tighta jeans och converse :)

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards