Carrolajsa

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Caroline - 22 juli 2012 21:00

Jag fick en hel del fina presenter på festen igår, en hel del kuvert men även några presenter. Jag fick bland annat glas, halsband, en kudde, en skiva och en ram.


   

En skiva med mannen med den underbara rösten (och personligheten)! :)  
    
Passar bra då jag var i London för ett tag sedan och tittade på nästan alla de här sakerna :)


 

Av Caroline - 22 juli 2012 20:06

Idag har jag varit på utflykt med min farmor och farfar. Vi var vid ett slott och fikade och tittade lite, sedan var vi i en park och tillslut åt vi massa jordgubbar. Där går en å vid slottet och där var väldigt fint och parken vi var i är också väldigt fin. Nu ska jag snart sova för jag ska jobba tidigt imorgon. Ha det fint <3


    
Jag utanför slottet i kläder jag köpt på Cassels

     

Av Caroline - 22 juli 2012 13:31

Hade en underbar kväll igår! Den började med fest hemma med mina underbara släktingar, mat, sällskapsspel, tårta och mycket skratt. Sedan var vi några vänner som bestämde oss för att dra ut och dansa så jag blev upplockad av två vänner och vi mötte upp en fjärde utanför stället. Vi tänkte prova på ett ställe vi aldrig varit på innan så vi åkte till något som kallas "Happy Bar" och det stämde för man blev happy  Jag träffade några andra bekanta till mig och en hel del jag inte känner men man dansade med alla och det var skön stämning. Där var mycket trevligt folk och vi blev bjudna på champagneoch allt dagen till ära. Det var verkligen en kväll värd att minnas.Man är lite seg idag men det var helt klart värt det! Nu ska jag ut och njuta av det fina vädret, ha det fint <3 


Så här såg jag ut igår, jag hade en ny klänning från Gina Tricot på mig
  
En suddig bild men den visar ryggen på klänningen som jag gillar riktigt mycket 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards