Carrolajsa

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Caroline - 24 juni 2012 21:05

Hur mycket kan det regna egentligen?!?!?! Det har öst ner nu i flera dagar så det hade varit skönt om det slutade för jag vill ha sommar... Jag hade en trevlig dag med min mamma och hennes sambo med lunch och lite shopping men nu är det dags för sängen, klockan ringer 05.00 så känner att jag borde sova lite  

God natt <3  

Av Caroline - 24 juni 2012 11:44

Då var det söndag och imorgon är det dags att börja mitt andra jobb denna sommaren, i en matbutik, och det ska bli kul! Jag har haft praktik där i tre månader heltid men nu är det jobb på riktigt   Men det är imorgon det,nu har jag precis varit och hämtat min farmors cykeln som jag ska låna för att kunna ta mig till jobbet då jag börjar kl. 6 de flesta dagarna och då går där ingen buss och nu ska jag åka iväg och möta upp min mamma och hennes sambo så ska vi gå på en liten shoppingtur. 

Hoppas ni får en bra söndag!


 

En lite dålig bild på mitt nya armband

 

Jag på midsommar i en riktigt skön långklänning från H&M

 

Istället för en krans satsade jag på en blomma i håret  

 

Efterrätten på midsommar, det var bland annat en gudomligt god chokladsockerkaka och jordgubbar såklart! 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards