Carrolajsa

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Caroline - 24 september 2012 22:02

Efter att ha varit inne större delen av dagen är jag helt seg och har känt mig sjukt trött hela dagen så nu blir det till att lägga ifrån sig böckerna och släcka lampan för idag. Ska plugga hela dagen imorgon också så behöver få mycket sömn så jag orkar.

God natt och sov gott <3


 

Lek

Av Caroline - 24 september 2012 19:14

Då var man hemma igen efter att ha suttit barnvakt åt två urgulliga tjejer :) Det blev mycket skratt och lek och det är alltid lika roligt att jobba med barn. Har suttit barnvakt en hel del tidigare också men det var första gången med den här familjen men det gick bra. Nu blir det till att plugga lite, skulle gjort det hela dagen men det blev bara halva innan vårt Internet slutade fungera så då fick det bli till att städa istället. Nu fungerar det igen så då är det bara till att köra :)

Ska försöka hinna med att titta på X-Factor också så nu får jag sätta igång så jag hinner allt.

Ha det fint <3

Av Caroline - 24 september 2012 11:17

God förmiddag!

Efter att inte ha pluggat så mycket de senaste dagarna utan mest ha läst lite är det nu dags att sätta igång på allvar igen. Jag har spenderat morgonen framför datorn och lyssnat på föreläsningar och det är det jag kommer göra resten av dagen också. Ikväll ska jag sitta barnvakt i ett par timmar och det ska bli himla kul. Nu måste jag dock fortsätta plugga, ha det fint <3



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards