Carrolajsa

Alla inlägg den 23 mars 2017

Av Caroline - 23 mars 2017 18:15


Hej!

Tänkte ge ert ett litet shoppingtips såhär en torsdag. Jag har varit på jakt efter ett stativ till min Ipad ett tag för att kunna använda den på lite fler sätt och slippa hålla den hela tiden. Jag har dock haft svårt att hitta ett bra men häromdagen fick jag hem ett sådant jag letat efter. Det är stabilt, tar inte så stor plats och är snyggt. Hett tips om någon annan varit på jakt efter något liknande. Jag hittade det hos iPhonebutiken

       

Av Caroline - 23 mars 2017 12:21


Hej hopp! 


Hoppas det är bra med er denna torsdag. Idag vaknade jag tidigt så har hunnit med en massa idag. Jag har städat, fixat lite jobb vid datorn och skrivit. Ska skriva en stund till innan min vän hämtar upp mig för en utflykt, tror det lutar åt att vi ska åka och titta på blommor. 


Hade en supertrevlig dag igår. Efter föreläsningen mötte jag upp två vänner för plugg och lunch och vi hade så himla trevligt. På kvällen blev jag "akutinkallad" som barnvakt så jag hade ett par timmars mys med två tjejer. Vi spelade spel, fikade, ritade och tittade på tv. Sådana dagar är precis vad man behöver ibland. 


Nu måste jag fortsätta skriva. Hoppas ni får en bra dag, kram! 


Gårdagens lunch. Dessvärre inte den godaste vegetariska

burgare jag ätit men den funkade helt klart att äta ;)   



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards