Carrolajsa

Alla inlägg den 30 januari 2017

Av Caroline - 30 januari 2017 20:12


Idag när jag gick hem efter tentan passade jag på att fixa alla ärenden jag behövde så att jag inte skulle behöva gå ut mer varken idag eller imorgon. Hinner dock bara hem så får jag ett mejl med ett dokument jag behövde skriva ut så snabbt som möjligt och skriva på för att sedan skanna och skicka tillbaka så det var bara till att bege sig ut igen hehe. Som tur är har jag inte så lång till stället där man skriver ut så det gick ganska snabbt. Efter det blev det till att laga mat för sista gången här. Det jag lagade räckte idag och till imorgon, på onsdag ska jag iväg så får äta något på vägen och på torsdag får jag köpa mat för då är tanken att jag skall ha städat allt och lämnat bort tallrikar,kastrull osv. Och på fredag förmiddag åker jag mot flygplatsen. Känns lite konstigt... 


Men innan dess ska jag klara av en monstertenta till så får väl återgå till pluggandet. Hoppas ni får en fortsatt bra kväll, kram! 


Det blev ris och veganska bitar som ser ut och smakar typ som kyckling, väldigt gott :)


  

4

Av Caroline - 30 januari 2017 12:50


Då var tenta nummer fyra avklarad. Det var okej frågor men det var extremt mycket man skulle svara på vilket resulterar i halvdana svar. Dessutom väldigt snålt med poäng på varje fråga... Nu ska jag försöka hitta krafter och ladda om inför sista tentan, ni anar inte hur skönt det ska bli när den är över. Tur i oturen så är det "mitt" ämne, mänskliga rättigheter. Jag tycker det är intressant att läsa om, även om jag hade hoppats mer på kursen, men det är också väldigt mycket material. Skam den som ger sig.


Hoppas ni får en bra dag, kram!


Den här bilden har absolut inget att göra med inlägget men var tvungen att dela

med mig av den för det ser så läskigt ut. Ser ut som att någon har huggit av

mig fingrarna eller något... Skuggan gör inte heller det bättre.

Sådant man "roas" av när man tentapluggar... ;)    


Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards