Carrolajsa

Alla inlägg den 3 mars 2015

Av Caroline - 3 mars 2015 08:44

God morgon!

Då var man åter på skolan och väntar på dagens seminarium som också råkar vara delkursens sista obligatoriska. Vi har bara schemalagda aktiviteter den här veckan ut så nästa vecka blir bara intensivt tentaplugg.


Till något helt annat… Ibland undrar jag vad jag gör om nätterna. I natt vakande jag kl. 2 och tänkte att jag skulle gå upp. Jag var helt vaken och var typ medveten om vad klockan var. Jag tänkte att jag hade mycket att göra så det var lika bra att gå upp men plötsligt insåg jag att klockan bara var 2 och att jag inte behövde gå upp så tidigt så då satte jag klockan på 6 och gick och lade mig igen. Helt knäppt… aja nu är jag åtminstone vaken och hann med vad jag skulle hehe.


Nu ska jag läsa igenom dagens presentation en gång till så jag känner mig helt förberedd. Hoppas ni får en bra dag, kram! 



Idag var det inte så varmt ute så det gällde att ta på sig mycket kläder… 


Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards