Carrolajsa

Alla inlägg den 1 januari 2015

Av Caroline - 1 januari 2015 18:46

Årets första dag har jag ägnat åt att skriva uppsats. Det känns som att jag är på god väg nu och det börjar likna en riktig uppsats ;)

Jag och min syster har även hunnit med en fika hos farmor och farfar men nu blir det till att städa lite. Ligger kläder lite överallt efter gårdagens beslutsångest. Sedan blir det sängen tidigt för är grymt trött och imorgon väntar jobb.

Hoppas ni har en bra första januari!

Har fortfarande kvar lite lockar efter gårdagen, tummen upp ;)


Nu måste man komma ihåg att skriva 2015...


Av Caroline - 1 januari 2015 11:30

Hoppas alla hade en trevlig kväll igår! För min del blev det god middag, nya bekantskaper, skratt och prat. Det nya året skålade vi in med champagne ute i kylan och sedan blev det tårta inomhus, inte helt fel.
Vi körde också lite resumé av våra 2014 och drömmar inför 2015. Högt på listan 2014 ligger Kenya och det faktum att jag gått ytterligare ett år på Lunds juristprogram. Drömmar inför 2015 är bland annat att flytta, åka till Kenya och att må riktigt superbra.

Jag kommer inleda detta år med att skriva på min uppsats. Hoppas du får en riktigt bra början på året (och förhoppningsvis även fortsättning)

Den här klänningen är ett av de bästa köpen jag någonsin gjort, älskar den! 

Fullkomligt älskar ryggen på den här klänningen!


Testade locktången jag fick i julklapp och blev väldigt nöjd med resultatet
 

Värden hade ansträngt sig och gjort det väldigt fint ;) 

      Här ser man den näst snyggaste delen av klänningen (efter ryggen då), innertyget slutar halvvägs på låret medan yttertyget är långt men lämnar hål där framme så man ser benen  

Konfettinaglar ;) 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards