Carrolajsa

Alla inlägg den 19 mars 2014

Av Caroline - 19 mars 2014 15:54

De senaste dagarna har varit väldigt fullproppade med allt möjligt.
Fredag till lördag var jag och tre vänner i Göteborg för att gå på Backstreet Boys konsert och vi hann med lite shopping och barhäng också. Vi körde upp så vi hade många timmar att fylla med skratt och prat ;)
Natten mellan lördag och söndag blev jag sjuk, tur att det inte var när vi var iväg åtminstone. Men det har mest varit feber och förkylning och det har man ju tagit sig igenom förr.

Övningar och föreläsningar i skolan har rullat på som vanligt. Igår var det biskopsval för Lunds stift och där var jag med och röstade. Det kändes lite kul och intressant för det är inte alla som får göra det och man kan ju säga att jag drar ner medelåldern lite genom att vara där ;) jag var även och pratade med min chef och säkrade jobb i sommar och i påsk. Men bäst av allt; igår bokade jag resa till KENYA! Jag åker redan på fredag så det är snabba ryck och jag kan bara stanna i drygt en vecka men det ska bli så kul att komma iväg. Michelle och Julia har varit där nere ett tag så jag ska åka ner och möta dem och sedan ska vi fixa lite med Growing Together och jag ska hälsa på alla små fina barn på barnhemmet. Sååååå taggad jag är!!!!
Nu ska jag dock återgå till plugget innan jag ska bege mig in till stan för att fixa lite saker. Hoppas ni har en bra dag <3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards