Carrolajsa

Alla inlägg den 6 juli 2019

Av Caroline - 6 juli 2019 22:14


Sverige tog brons, fantastiskt! Vilka fotbollsspelare vi har i vårt avlånga land <3

Förutom att se på fotboll har jag varit både kulturell och aktiv idag. Vaknade tidigt så tog mig ut på en power walk i morse och köpte med mig lyxfrukost hem.

Efter frukost åkte jag in till stan för att gå till Nationalmuseet och gå en sväng på stan. Även om man inte är intresserad av utställningarna tycker jag man ska besöka muséet, det är en så fin byggnad! Efter en stund där gick jag ut till Djurgården för att njuta av solen innan jag åkte hem.

Nu ikväll har jag hängt i soffan, testat kläder som jag har beställt och nu ska jag snart krypa ner i sängen och läsa. Skönt med en lugn lördag. Hoppas ni haft en bra dag, kram!

När man lyxar till det!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards