Carrolajsa

Alla inlägg den 1 juli 2019

Av Caroline - 1 juli 2019 19:36


De senaste veckorna har jag haft väldigt lite energi. Även om jag har lite energi brukar jag kunna slå på min väldiga självdisciplin och ändå fixa saker men även den har lyst med sin frånvaro på senaste tiden. I helgen kom den dock tillbaka så då fick jag gjort massor, åtminstone fredag och lördag. I fredags var jag i stan efter jobb för att vaccinera mig och fixa lite ärenden. När jag kom hem fick jag ett ryck och började städa hela lägenheten. Flyttstädning utan att jag ska flytta haha. Jag gick all the way och tvättade till och med duschdraperi och badrumsmattor. 


   


Under lördagen var jag på Ikea, Dollarstore osv och fixade saker innan jag mötte upp vänner för att se matchen. På vägen hem såg jag en fantastisk solnedgång. 


   


På söndagen kickade biverkningarna från vaccinet in och jag låg däckad större delen av dagen. Feber, huvudvärk och illamående. Skyller allt på min kompis som tyckte jag skulle vaccinera mig, allt är hans fel haha. 



Det var min helg men nu är det ny vecka. Har mest jobb denna veckan men något kul måste man ju klämma in!


  

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards