Carrolajsa

Alla inlägg den 31 maj 2019

Av Caroline - 31 maj 2019 10:34


I onsdags jobbade jag min sista dag på den avdelningen jag har varit på nu i åtta månader. Det var verkligen med blandade känslor som jag lämnade. Har trivts så bra och har lärt mig otroligt mycket. Det här varit hårt jobb men så värt det. På måndag börjar jag på ny avdelning men helt nya måltyper vilket ska bli spännande.

Nu har jag dock långhelg vilket är väldigt skönt. Det har blivit många timmar på kontoret för att hinna bli klar med allt så ska bli skönt att sova ikapp lite.

Hoppas ni får en fin helg, kram!

Hade avslutningsfika i onsdags och då blev det rabarberkaka och nutellabollar vilket var uppskattat. Min chef sa till och med "tröttnar du på den här karriären har du ju en ny karriär här" och pekade på rabarberkakan hehe

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards