Carrolajsa

Alla inlägg den 11 april 2019

Av Caroline - 11 april 2019 20:01


I morse kändes det nästan som att min hjärna hade tagit semester haha. Var så seg och kände mig typ förvirrad. Som tur var blev det bättre efter ett tag och jag fungerade igen.

Efter jobb var jag hos sjukgymnasten och nu under kvällen har jag fixat matlådor och ska strax ta tag i städningen. Tycker det är skönt att ha städat innan helgen så slipper man det sen. Imorgon är det fredag och jag tänkte att jag ska försöka flexa ut tidigt. Har många timmar på flexkontot och tänker att det hade varit skönt med långhelg.

Nu ska jag pallra mig ur soffan och städa. Hoppas ni haft en bra dag, kram!

Idag har det snöat till och från hela dagen. Längtar till sol och värme så man kan gå i tunn tröja och solglasögon

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards