Carrolajsa

Alla inlägg den 9 mars 2019

Av Caroline - 9 mars 2019 21:47


Idag vaknade jag tidigt och kunde inte somna om, störigt men inte så mycket att göra åt. I väntan på att min kompis skulle höra av sig så att vi kunde träffas fick jag roa mig genom att läsa, promenera och städa. På ett sätt är det skönt att vakna tidigt för man hinner mycket.

När min vän behagade vakna möttes vi upp för fika. Vi begav oss till söder vilket är lite mer "hippie" och trevligt. Vi satt där några timmar och pratade av oss, så himla mysigt.

Nu är jag hemma och tittar på Mellofinalen och googlar dammsugare. Imorgon är planen att åka en sväng till stan samt förbereda inför kommande vecka.

Hoppas ni har en trevlig helg, kram!

Chokladvåffla. Jag gillar egentligen inte direkt våfflor men stället vi var på är "känt" för sina våfflor så kände att jag ville testa. Den här smakade inte vanlig våffla utan mycket godare så det blev bra!

Tog en morgonpromenad idag, älskar detta ställe <3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards