Carrolajsa

Alla inlägg den 8 mars 2019

Av Caroline - 8 mars 2019 21:08


Då var det äntligen fredag. Idag när jag gick från jobb kände jag att jag inte ville åka hem, det är så tråkigt att sitta själv varje kväll. Alternativen är dock inte så många kl.17 på kvällen och det enda jag kunde komma på var att åka till ett köpcenter. Skulle lämna tillbaka en tröja och köpte en ny. Idag lär det bli sängen tidigt för är redan supertrött. Man tänker att man kan vara uppe lite längre på fredagar men sanningen är att man nästan går och lägger sig tidigare på fredagar för att man inte pallar haha.

Imorgon ska jag möta upp en vän för fika men annars har jag inga helgplaner. Hoppas ni får en trevlig helg, kram!

Vi har haft de flesta väderlekar idag. I morse lös solen, sedan ÖSregnade det och nu snöar det...

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards