Carrolajsa

Alla inlägg den 12 februari 2019

Av Caroline - 12 februari 2019 20:16


Idag har jag känt mig ganska sliten. Kombinationen väldigt hektisk vecka förra veckan och en fullspäckad helg (med lite sömn) har resulterat i en krafturladdning. Jag bestämde mig för att gå tidigt från jobbet och åka hem och vila. Jag handlade lite mat på vägen hem men annars har jag bara tagit det lugnt. Somnade till en stund i soffan med Gossip Girl på tv:n. Ska hoppa i säng snart och få en natt med ordentlig sömn.

Hoppas ni haft en bra dag, kram!

Gjorde en "buffé" med nyttigheter i hopp om att boosta immunförsvaret.

Av Caroline - 12 februari 2019 07:27


Igår hade jag en bra början på veckan. Lyxlunch ute med en kollega, halvtidssamtal med min handledare, sjukgymnastik, volontärpass och fix hemma.

Idag väntar massa jobb, avdelningsfrukost och kanske en sväng till stan.

Hoppas ni får en bra dag, kram!

Tips! Russin med smak av sur jordgubb. De är så goda. Förmodligen fullproppade med massa onaturliga saker men ändå, värt att testa. Jag har dock inte lyckats hitta dem i Stockholm utan köpte med mig när jag var i Skåne men de borde gå att hitta någonstans här uppe, jag fortsätter letandet. Bra snack när blodsockret dalar på eftermiddagen ;)

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards