Carrolajsa

Alla inlägg den 5 februari 2019

Av Caroline - 5 februari 2019 17:44


Dagen började med att jag fick upp min frukost (sorry for the info). Min hosta, som tack och lov är väldigt mycket bättre, har totalt slagit ut min kropp och min hals är kaos så min reflex är sådär. Jag är ju inte sjuk så jag kunde ju gå till jobbet utan problem. På jobbet har det varit ytterligare en dag där allt hat krånglat så jag är helt slut i huvudet. Hade behövt sova i typ en vecka för att återställa min hjärna haha.

Nu ska jag dock ladda om och förbereda hjärnan på två timmars utbildning med ett härligt gäng kvinnor. Det hör till mitt volontäruppdrag så det ska bli intressant.

Hoppas ni haft en bra dag, kram!

Snön fortsätter erövra Stockholm

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards