Carrolajsa

Alla inlägg den 4 februari 2019

Av Caroline - 4 februari 2019 20:11


Då var en ny vecka igång. Den har börjat såhär ärligt talat. I morse när jag gick ut genom dörren höll jag på att frysa ihjäl, så jäkla kallt. Skrev till min vän "kan du så sjukanmäl dig för det är sjukt kallt ute", på den nivån var det.

Väl på jobbet fick jag gjort en hel del men det är sällan en dag går utan att något strular. Jag stannade kvar i fredags och kom extra tidigt idag för att bli klar med en dom. Precis när jag klickade på "skriv ut" fick jag info om en omständighet som medförde att jag inte kan bli klar med domen nu utan har andra åtgärder som måste vidtas. Fick ett litet dramaqueen moment och skrev till min kollega "jag orkar inte med livet" osv haha. Ibland får man ha sådana fasoner.

Efter jobb var jag hos sjukgymnasten som gillar att plåga folk. Han körde verkligen hårt med mig så när jag gick därifrån var mitt ben som spagetti, kunde knappt ta mig nedför trappan. Väl hemma lagade jag mat och sedan åkte jag på värsta illamåendet. Jag mår illa ganska ofta till och från men idag blev det extremt. Jag vet inte om det berodde på maten, att jag åt för snabbt, trötthet eller en mix. Jag däckade ett par minuter och nu känns det bättre. Ska strax hoppa i säng och tagga inför morgondagen då det väntar jobb och utbildning.

Hoppas ni haft en bra början på veckan, kram!

Vårt winter wonderland

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards