Carrolajsa

Alla inlägg den 18 januari 2019

Av Caroline - 18 januari 2019 20:23


Hör och häpna, idag var jag hemma från jobbet. Jag kan räkna på en hand antalet gånger jag har sjukanmält från jobb. Har dock kämpat hela veckan med hosta (som ger huvudvärk och halsont) och feber men eftersom det inte har försvunnit kände jag att jag skulle testa vila.

Detta har dock varit en deppdag. Det är så tråkigt att vara hemma när man "måste" och jag saknar verkligen sällskap. Fick ett gulligt "det är tomt utan dig i korridoren"-sms av en kollega innan och det piggade upp lite. Annars har jag haft mycket tid för att läsa och tänka på saker jag inte borde...

Annars har jag ägnat dagen åt att sova, se film och skärmshoppa. Hittade så mycket fint men jag har en strikt budget så det blev inget beställt.

Hoppas ni haft en bra dag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards