Carrolajsa

Alla inlägg den 16 januari 2019

Av Caroline - 16 januari 2019 22:21


Idag var det äntligen dags att träffa one of my favorite guys, min sjukgymnast hehe (nog för att han är trevlig men ni anar inte hur mycket jag önskar att det vore en annan man... hehe). Vi har haft uppehåll några veckor på grund av ledighet osv men nu kör vi på igen.

Förutom det har jag ägnat min kväll åt att baka, jag är nämligen delansvarig för fikan imorgon på jobbet.

Idag har det toksnöat här i Stockholm. Från ingenstans började det ösa ner snö efter lunch och höll i sig hela kvällen. Hoppas det får bli kvar och att det inte smälter direkt för att sedan frysa på för det blir så himla halt. Det är redan extremt isigt här ute där jag bor så här tappat räkningen på hur många gånger jag har varit på väg att ramla...

Nu ska jag och min följeslagare hostan krypa till sängs för imorgon väntar förhandling på annan plats och massa annat jobb. Hoppas ni haft en bra dag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards