Carrolajsa

Alla inlägg den 2 januari 2019

Av Caroline - 2 januari 2019 20:26


Då var första dagen efter ledigheten avklarad. Jag kom hem till Stockholm igårkväll efter lite förseningar osv. Väl hemma blev det mest till att börja packa upp och senare på kvällen hade jag ett pass som volontär på ett ställe.

Det känns skönt att vara tillbaka i Stockholm och på jobbet. Det var mysigt att vara i Skåne och umgås med vänner och familj men mot slutet längtade jag faktiskt tillbaka lite till Stockholm. Det var ganska tufft att vara i Skåne för det väckte till liv många minnen och känslor. Det blev en övning i behärskning och självkontroll för att inte skriva till vissa som jag vet att jag inte borde skriva till...

Efter jobbet idag var jag och handlade och sedan blev det till att tvätta och fortsätta packa upp. Ska dock krypa till sängs tidigt idag för är ganska back vad det gäller sömnen. Att komma hem efter kl 2 två dagar på kort tid är inte så smart när man har svårt för att sova länge på morgonen hehe. Det tar ut sin rätt om vi säger så.

Hoppas ni haft en bra dag, kram!

Möttes av ledsna blommor igår när jag kom hem. Hoppas de återhämtar sig...

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards