Carrolajsa

Alla inlägg under september 2018

Av Caroline - 4 september 2018 12:24


Hej!

Idag är jag ute på vift. Hade ett paket att lämna tillbaka och hade spanat in sängkläder jag ville köpa. Jag vaknade tidigt idag så kände att det var lika bra att ge sig iväg tidigt. Skönt att ha det mesta gjort innan alla andra kommer till butikerna framåt eftermiddagen/kvällen.

Har ett par saker kvar att göra innan jag ska dra mig hemåt igen. Ikväll blir det nog till att fixa hemma för på torsdag går första flyttlasset till Stockholm.

Hoppas ni har en bra dag, kram!

Himlen i morse, älskar när det är såhär!

Av Caroline - 3 september 2018 22:14


Vi har haft fina dagar på senaste tiden och ganska varma temperaturer men man känner att det nalkas höst. Idag har jag varit hos tandläkaren, powerwalkat, städat och fixat lite ärenden.

Nu väntar sängen, god natt!

Av Caroline - 2 september 2018 22:34


Idag började jag dagen med ett besök i kyrkan. Väl där träffade jag flera bekanta som jag inte träffat på ett tag vilket var väldigt trevligt. På eftermiddagen mötte jag upp en vän för en powerwalk så sammanfattningsvis har min dag bestått av trevliga möten.

Imorgon väntar fix hemma och ett tandläkarbesök. Hoppas ni haft en bra helg, kram!

Jag bad min pappa ta en bild på mina armar då jag ritat på dem i syfte att bestämma var jag ska sätta min nästa tatuering. Detta var en av bilderna haha. Bra där...

Av Caroline - 1 september 2018 21:02


God kväll!

Idag har jag varit hemma hela dagen och städat, fixat och packat. Tänk att det redan är första september. Det betyder att det är en månad tills jag börjar jobba. Det betyder också att igår var det två år sedan min morfar lämnade oss. En tid med blandade känslor...

Hoppas ni haft en bra dag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards