Carrolajsa

Alla inlägg den 26 juli 2018

Av Caroline - 26 juli 2018 16:46


Då har jag lämnat sista staden för den här resan. Porto var väldigt fint, helt annan känsla än Lissabon men lika mysigt fast på ett anna sätt.

Som jag förutspådde så är det strul med flyget. Vi är försenade i nästan två timmar men jag hoppas vi snart får komma ombord så jag inte missar mitt anslutande flyg. Tacka vet jag bussar som transportmedel...

På ett vis känns det skönt att åka hem, känner mig ganska sliten. På ett sätt känns det dock tråkigt. Jag har fått se mycket och på något sätt känns allt lättare när man är iväg. Man kan liksom blunda för allt där hemma.

Sweden, I see you tonight (hopefully)!

Av Caroline - 26 juli 2018 00:34


Idag lämnade jag Lissabon för Porto. Jag tog mig hit med blablacar. För er som inte vet vad det är så går det till så att man bokar en plats i en privatpersons bil. På så vis kan den personen fylla sin bil när hen ändå ska till ett visst ställe. Vi var tre i bilen jag åkte i och vi hade så trevligt. Detta var min första gången med blabla och det kommer vara svårt att toppa. Ville knappt gå ur bilden hehe. Vi alla tre kändes lika på något sätt så det var himla trevligt.

Nu är jag då i Porto och ska spendera resans sista natt här, förhoppningsvis. Jag har bokat flyg imorgon men fick nyligen höra att det bolag jag ska flygs med har blivit dåligt på sistone så hoppas det inte blir någon repris på London hehe.

Sweden see you tomorrow!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards