Carrolajsa

Alla inlägg den 21 juli 2018

Av Caroline - 21 juli 2018 23:31


Äntligen är jag i Barcelona! Två dagar försent dock vilket kändes tråkigt men inte så mycket att göra åt. Det var dock nära att jag inte hann med flyget idag. Jag var på flygplatsen i väldigt god tid men det var så galet mycket folk så kön till incheckningsdisken ringlade sig över halva flygplatsen. Jag stod där hur länge som helst och när det väl var min tur så var klockan 9.10 och mitt flyg skulle börja boarda 9.05 Vi var många som skulle på samma flyg så alla var stressade. Jag sprang till säkerhetskontrollen och väl genom den sprang jag till gaten. Eftersom vi var många som skulle med och efter allt strul blev planet lite försenat så jag hann med utan problem men det var svettigt.

Idag hade jag hela eftermiddagen och kvällen i Barcelona och nu sitter jag på bussen till Madrid. På grund av strulet med flyget blev det inte mycket tid i Barcelona och jag orkade inte strula mer med den buss jag bokat idag så tänkte att jag tar en snabbis i Barcelona och sedan får jag komma tillbaka en annan gång.

Nu är det nattbuss till Madrid som gäller. Hoppas allt är bra där hemma, kram!

Av Caroline - 21 juli 2018 00:56


God förmiddag!

Jag är fortfarande i London och fick efter några om och men stanna på hotellet. Eftersom jag inte visste hur det skulle bli stannade jag i krokarna. Jag gick en sväng på ett köpcentrum och en runda i stan.

Kvällen har spenderats på hotellet. Lite hemmaspa och läsning. Imorgon hoppas jag att jag kommer till Barcelona... snälla håll tummarna!

Smakade också lite choklad som jag fick av min pojkväns släktingar eftersom jag hade fyllt år, så gulligt!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards