Carrolajsa

Alla inlägg den 19 juli 2018

Av Caroline - 19 juli 2018 23:22


Och jag är fast i London... mitt plan skulle gått vid 11 engelsk tid men vid 16 hade vi fortfarande inte fått någon information. Helt plötsligt blev vi kallade till gaten men bara för att få reda på att flyget var inställt och vi skulle lämna flygplatsen. Nu befinner jag mig på ett hotell och är ombokad på ett flyg, i övermorgon... Jag vet inte så mycket om vad som ska hända men har inte så många alternativ utan får nog hänga kvar här för alla andra flyg är galet dyra. Drygt för jag missar hela vistelsen i Barcelona. En halvtimme innan flyget skulle gå så bokade jag buss och boende i Madrid för tänkte att på två dagar hinner inte mycket hända, tji fick jag...

Vi får se vad som händer men på något sätt löser det sig. Får trixa lite och försöka acceptera att vissa pengar blir kastade i sjön haha (som om jag inte har ångest över pengarna redan hehe). Det positiva är att jag får sova på ett riktigt hotell. Alltid något!

Bad, läsning och skön säng. Man får göra det bästa av situationen.

Av Caroline - 19 juli 2018 12:23


De senaste dagarna har jag befunnit mig i London. Jag mötte upp min pojkvän där i måndags, firade min födelsedag med middag innan vi åkte hem till min pojkväns släkting där vi skulle bo. Min pojkvän har ganska många släktingar som bor utomlands så vi passade på att träffa några nu och de var bland de trevligaste människor jag har träffat, så inbjudande och söta!

Förtom att träffa släktingar har vi tittat på sevärdheter, shoppat, jag åkte linbana i en park och sedan har vi bara gått rundor och njutit av staden. Nu sitter jag och väntar på mitt flyg till Barcelona där jag ska fortsätta min backpacking tripp.

Hoppas ni får en fin dag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards