Carrolajsa

Alla inlägg den 2 juli 2018

Av Caroline - 2 juli 2018 23:12


Idag kom vi äntligen hem, nästan ett dygn senare än väntat. Tåget hem från Göteborg gick som det skulle och SJ ordnade utan problem nya biljetter till oss så det var skönt.

Jag sov så skönt natten till idag. Kombinationen av få timmar två nätter i rad, tio timmar på tåg och världens skönaste säng gjorde att jag sov som en prinsessa när jag väl kröp ner i sängen. Imorse fick vi avnjuta en väldigt god frukost på hotellet samt hann gå en snabbis på nordstan innan tåget gick. Väl hemma har vi inte orkat mycket. Film, fotboll och slösurfing var vad man hade energi till idag. Tog mina sista krafter till en powerwalk för att få igång kroppen efter allt sittande igår.

Nu blir det sängen, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards