Carrolajsa

Alla inlägg den 14 juni 2018

Av Caroline - 14 juni 2018 09:38


Nu när det är sommar och många lever mer i nuet. Många rör sig runt i Sverige och besöker nya platser. Man kanske rentav hittar sitt drömställe i Sverige som man vill flytta till. Man kan bli kär vid första ögonkastet även i ett ställe, I know that for a fact. Antingen kanske man flytta med sin familj eller så ska man flytta själv för att man ska börja studera på annan ort.


Sverige har många fina ställen, riktiga pärlor. Jag är själv inte jätteberest i Sverige men ett ställe som jag alltid tyckt varit mysigt och som jag har flera fina barndomsminnen ifrån är Småland. Bland annat finns det fin natur. Det finns många fina orter i Småland men ett exempel är Tranås. Som på alla ställen runt om i Sverige kan det finnas svårigheter med att hitta bostad. Har du familj du vill flytta med eller är du blivande student och behöver lägenhet? Det verkar finnas något för alla och ska man flytta vill man ju att det ska vara anpassat för ens behov. Att man trivs i sitt hem, sitt område och sin stad är väldigt viktigt. Det måste kännas rätt.


Är du intresserad av att bo i området tipsar jag dig att ta en titt på Tranås lägenheter.


 


I samarbete med Tranås lägenheter 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards