Carrolajsa

Alla inlägg den 9 maj 2018

Av Caroline - 9 maj 2018 17:03


Hej! Hoppas allt är bra med er i detta fina väder. Försöker ta tillvara på det så gott det går. Igår hade jag ett examinerande seminarium på förmiddagen och sedan mötte jag upp en vän på eftermiddagen. Vi gick en sväng i butiker och sedan satte vi oss i kvällssolen och pratade. Vi har alltid så mycket att prata om och skrattar mycket så tiden går alltid snabbt. Dagen var dock inte utan dramatik. I en av butikerna vi var inne i skulle jag bara gå in på toaletten och snyta mig men när jag skulle gå ut kom jag inte ut, dörren hade gått i baklås. Personalen som fick ut mig hävdade smått otrevligt att den bara var trög, det var dock inte han som hade använt all sin kraft och kroppsvikt för att försöka komma ut så han hade inte riktigt koll. Det var inga problem för jag var bara "fast" några minuter och tyckte mest det var komiskt. Kvällen fortskred men när vi skulle köra från köpcentrats parkering som vi hade suttit vid var vi inlåsta där också. De hade tydligen bommar för alla in/utfarter... Vi kom ut tillslut men vi blev något förvånade först hehe.

Trots dramatiken så var det en väldigt bra och välbehövlig dag!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards