Carrolajsa

Alla inlägg den 23 april 2018

Av Caroline - 23 april 2018 16:52


Jag har sagt ett flertal gånger till min pojkvän att jag tycker vi behöver en större säng för jag får knappt plats i sängen men han tycker inte att det behövs. Det faktum att vi har knäat varandra ett par gånger och han har råkat slå till mig i huvudet verkar inte vara ett problem för honom. I natt blev det värre för jag skallade väggen riktigt hårt. Jag skulle vända mig, ni vet sådär halvt vaken och halvt sovande, men jag låg mycket närmre väggen än vad jag trodde så när jag vända mig sa det pang. Det gjorde så fruktansvärt ont så jag fick gå upp och hämta något att kyla med. Så typsikt...

Till något roligare, är på väg in till stan nu för att uträtta ett par ärende och äta middag. Hoppas ni har en bra dag, kram!

Idag har det blivit mycket plugg, har en väldigt krånglig uppgift som ska lösas...

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards