Carrolajsa

Alla inlägg den 20 april 2018

Av Caroline - 20 april 2018 18:26


God kväll! 


Äntligen fredag! Idag har jag varit ute på en långpromenad. Behövde titta på en present samt lite saker till balkongen så det blev en bra tur till fots. När jag är ute på mina turer med ett x-antal punkter på listan så blir jag alltid så fullastad med saker hehe, nackdelen med att inte ha bil. Jag fick inte tag på allt jag ville men en del så det får vara ansett som lyckat. 


Nu på eftermiddagen har jag pluggat och planterat blommor. I helgen väntar en tur till blomsteraffären, plugg, filmmys och kompishäng. Ser fram emot det! 


Hoppas ni får en bra helg, kram. 


 
Skåne har haft riktigt sommarväder de senaste dagarna. Såhär års är jag duktig på att klä mig för varmt för ibland kan det vara svårt att veta exakt hur kallt/varmt det är. Dock bättre på det hållet eftersom det bara är att ta av sig lite om det är för varmt. Känns så härligt att våren äntligen är här! 



 


Nu luktar det gott på balkongen för planterade lavendel idag, älskar den doften.




Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards