Carrolajsa

Alla inlägg under februari 2018

Av Caroline - 3 februari 2018 22:23


God kväll!

Idag har vi som sagt agerat flytthjälp. Vi var fem stycken så det gick relativt snabbt. Dock var det trånga trappuppgångar så det blev lite kämpigt med säng och soffa hehe.

När vi var klara med flytten blev det en sväng på stan och sedan häng på hotellet. Vi tittade på melodifestivalen. Det fanns någon bra men någon skämdes jag nästan över...

Imorgon får vi se vad vi hittar på. Vi åker hem ganska sent så vi går se vad vi fördriver tiden med. Hoppas ni haft en bra dag, kram!

Av Caroline - 2 februari 2018 16:12


Då var det fredag! Idag har jag ägnat dagen åt plugg och städning. Nu är jag dock på väg in till stan för att skriva ut lite papper för att sedan hoppa på tåget till Örebro. Jag och min pojkvän ska agera flytthjälp i helgen. Eftersom det är en bit att åka gör vi det till en mini-getaway och tar in på hotell och allt. Är så sugen på hotellfrukost så hoppas den är bra!


Igår var det första februari vilket betydde min farmors födelsedag. Förutom det innebar det också en ny månad vilket jag tyckte var skönt. Januari var en ganska dålig månad och en dålig start på det nya året så nu hoppas jag på en bättre månad. Känns ju bra att börja den med en tripp till Örebro, en stad som jag verkligen gillar.


Hoppas ni får en trevlig fredag, kram! 


 
Mumsig fika hos farmor


 

Fina Örebro <3 




Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards