Carrolajsa

Alla inlägg den 10 februari 2018

Av Caroline - 10 februari 2018 23:47


Idag har jag haft myskväll för hela slanten, melodifestivalen, tacos, godis och tjejsnack. Nu ska jag fortsätta städa en stund innan jag ska hoppa i säng. Hoppas ni haft en bra lördag, kram!

Av Caroline - 10 februari 2018 08:45


God morgon!

Jag kom inte i säng förrän två i natt för jag började städa min garderob trots allt. Jag har turen att ha två garderober och den jag rensar nu innehåller inte kläder utan saker, exempelvis mina gamla kärleksbrev hehe. Det är alltid lika kul att läsa dem för man blir helt varm i hjärtat (och full av skratt).

På tal om kärlek är det ju alla hjärtans dag nästa vecka. Jag är inte för konsumtion på den visat att jag tycker man måste köpa en massa fina presenter bara för att det är en viss dag men jag tycker det är kul att fira (även om jag tycker att man bör göra det andra dagar också). Ett tips om man vill göra något fint är att titta in nallebudet.se för de har så söta saker. Detta är inget samarbete utan bara ett tips som jag personligen skulle bli glad för.

Detta är mina favoriter:

Den "beiga nallen" som den heter är ju så söt, speciellt tillsammans med den vita asken med rosor man kan köpa till!

Examensnallen är också så himla söt, dessutom hittade jag den här sidan samma dag som jag fick hem min examen vilket var lite extra kul.

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards