Carrolajsa

Alla inlägg den 24 januari 2018

Av Caroline - 24 januari 2018 22:13


God kväll!

Idag har jag ägnat stora delar av dagen åt att få ordning på mitt rum här hemma. Det var kaos när jag kom hem med tvätt, resväskor, post osv. Nu börjar det likna ett rum men det återstår fortfarande en del att göra.

Jag tog dock en paus innan och gick hem till min farmor och farfar en stund för fika och prat.

Nu ska jag forstätta städa en stund innan det blir sängen. Hoppas ni haft en bra dag, kram!

Kan säga att det känns konstigt att inte sitta på detta kontor...

Av Caroline - 24 januari 2018 07:30


God morgon!

Igår blev det en sväng på stan med mamma och mormor. Jag hade tänkt köra shopping-detox när jag kom hem men insåg att jag behövde ett flertal saker nu när jag kom hem ("tråkiga" saker som ansiktsvård, schampo, nya underkläder osv) så det blev sådär med det hehe.

Igår fick jag också besked om att jag har kommit in på en franskakurs vilket känns väldigt kul för jag har länge velat lära mig franska.

Idag blir det till att städa och försöka få ordning på livet. Hoppas ni får en bra dag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards