Carrolajsa

Alla inlägg den 20 januari 2018

Av Caroline - 20 januari 2018 23:21


Det blev som sagt besök på CERN och stan idag. CERN var ganska snabbt avklarat och jag hittade vad jag behövde på stan så det var bra. Nu ska jag bara få plats med allt i väskan...

På kvällen har jag städat och packat. Det är alltid så mycket som ska fixas när man ska åka, både åt ena och det andra hållet.

Imorgon ska vi städa lägenheten ordentligt och jag ska på lunch. Kommer kännas konstigt att lämna men det blir nog bra. Ser fram emot att slippa en hel del saker så jag är inte förkrossad över att komma hem.

Nu ska jag packa om min väska så att jag kan stänga den hehe. Wish me luck!

Av Caroline - 20 januari 2018 11:02


God förmiddag!

Idag är det sista lördagen här i Genève och sista chansen att hitta på saker. Idag står CERN och en sväng på stan på listan.

Igår efter jobbet gick vi ut och fikade och sa hejdå och på kvällen fortsatte jag min packning.

Hoppas ni får en bra dag, kram!

Räknade ihop alla mina mynt igår. De har hur många som helst så man blir helt förvirrad ;)

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards